środa, 21 grudnia 2016

Świąteczne życzenia dla Wszystkich

2016-12-24

W tym roku odbył się już  X Kaczawski Jarmark Bożonarodzeniowy w Krotoszycach.
Odczuwałem smutek, ponieważ nie mogłem odwiedzić  tej imprezy.



Ale pogrzebałem po zakamarkach twardego dysku, mojego wysłużonego, komputera i odżyły wspomnienia.

Jarmark ten prezentuje wyroby rękodzielnicze i dorobek kulinarny i kulturowy z regionu
Gór i Pogórza Kaczawskiego,

Lubię oglądać finezyjne wytwory rąk ludzkich.


  


  



  


  


  


  



  


Agaty...



skalne kwiaty.

Dzieciaki miały niesamowitą radochę i uciechę.
Dobrodusznemu Mikołajowi...


towarzyszyły śnieżynki,...


które ozdabiały buźki...


chętnych dziewczynek.


Kubuś Puchatek potrafił...


wzbudzić zaciekawienie...


i zaskoczenie.

Oooo, a tę śpiewaczkę spotykam już kolejny raz


Nie mogę przekazać głosów...



ale wystarczy spojrzeć na widownię...

 i obejrzeć zadumanie widzów.


Scena jakby wyjęta z Pana Tadeusza


To miłośnicy historii


promowali przyszłoroczne rocznicowe obchody Bitwy nad Kaczawą


Czarek i towarzysząca mu dama cierpliwie pozowali mi do zdjęć


  


  



Poznałem, barwną postać, sołtysa Radzimowic - wioski leżącej na dachu Gór Kaczawskich.


Żywią i bronią...


tak pomyślałem, gdy w domu zestawiłem te fotografie.

Życzę Wam, abyście na swej drodze zawsze spotykali życzliwych i pogodnych ludzi i...


 
 

*    *    *    *

1 komentarz:

  1. Ludzi życzliwych i pogodnych...
    Piękne życzenia, Janku. W ostatnich dniach usłyszałem dużo różnych życzeń, ale nikt nie życzył mi spotkania ludzi życzliwych i pogodnych, ani ja nikomu nie złożyłem takich życzeń. Nie wiem dlaczego.

    OdpowiedzUsuń