wtorek, 28 listopada 2017

Zamczysko w Karkonoszach

2017-11-19

W tym dniu razem z Krzyśkiem dotarliśmy do Zamczyska w Karkonoszach, wspięliśmy się na jego głazy i mogliśmy cieszyć się otaczającą nas przestrzenią.



Swoje panoramy umieszczałem na portalu, który niestety zamyka swe podwoje.



Widok można oglądać używając strzałek na klawiaturze " w prawo, w lewo"
lub przeciągając myszką dolny pasek







Do czasu znalezienia odpowiedniego miejsca dla "moich dzieł" będę czynił próby prezentacji mojego szerszego spojrzenia odwiedzanych miejsc na tym blogu. A ten niestety, nie może oddać w pełni rozmiarów moich widoków.


*    *    *    *

2 komentarze:

  1. Widać, z jakim zachwytem Krzysztof spogląda na świat:-)
    Karkonosze już w zimowej szacie, piękne panoramy, nie przeszkadza mi, że trzeba sobie pomagać myszką; pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Janku, jak zwykle pierwsze co zauważyłem, to wyraźna dal na Twoich zdjęciach. Mój aparat powinien szerzej otwierać swoje oczęta, jak to robi Twój.

    OdpowiedzUsuń